February 21, 2010

Perempuan bila Usia meningkat...Badan pun meningkat....Betul ke?...


Pagi-pagi Ahad dengan suhu yang agak panas di Kuala Lumpur...So...dengan keadaan macam ni menyebabkan aku malas nak keluar pegi jalan-jalan kat mana-mana...Penat disebabkan perjalanan semalam yang jauh masih belum hilang...

So..sambil online aku buka la facebook...atau ramai yang sekarang memanggilnya dengan gelaran "MUKABUKU"...hahahaha...tengok gambar member-member lama...masa sekolah menengah...sekolah rendah...matriks...

Agak terkejut...apabila ramai dikalangan member-member perempuan yang boleh dikatakan mereka semakin meningkat "NAIK"...hahaha...sorang-sorang makin tembam...kalau dulu slim je...sekarang tengok agak chubby dari dulu...hehehe...Kenapa ye?...

Tengok yang lelaki tak la nak kata makin naik...tapi maintain macam dulu...hairan??!!!....adakah perempuan ni bila umur makin menigkat...badan pun meningkat jugak ke?...HMMMMMM....satu persoalan....bukan aku maksudkan semua perempuan macam tu...tapi ni aku bercakap berdasarkan apa yang aku tengok...member-member aku dulu semua kecik-kecik...sekarang mereka ini agak meningkat naik...

Mengapa?....hehehe....agak konfius...adakah nafsu makan makin meningkat?...atau.....????

SAPE-SAPE BOLEH BAGI PENJELASAN?......

4 comments:

HANI IRYANI said...

kamek gne?
tak tangga me k kin gemok ka?do i look diff comapred to dolok?

MX said...

hani-hmmm...

chubby sket kot...hehehe...

NiNa' said...

sebab pemkanan kot.. org da kije makan sari x ikut waktu..

cth la kan, kakak sy, dulu time blaja berat dlm 40 lbih je..

skrang brat da 60 lbih.. huhuhu..

mcm sy, mmg gemok dr kecik lg..huhuhu.. cume mantain kanla.. tgh diet juge..hehe

MX said...

Nina-ooo...mcm tu ke...

hehehe...

thanks for ur opinion...=)