April 24, 2010

Biru Gelap atau Biru Cerah?

Kembali lagi dengan post terbaru...Macam yang korang tahu, Ahad ni...Mereka yang berdaftar sebagai pengundi akan menunaikan tanggungjawab mereka sebagai pengundi di kawasan Hulu Selangor...Yang mana melibatkan pertarungan antara Barisan Nasional dan juga Parti Keadilan Rakyat...Jadi kat mana-mana pun heboh tengtan siapa yang akan memenangi kerusi Dun Hulu Selangor...Para calon sibuk berkempen untuk memenangi hati rakyat...Kerana hanya rakyat yang menentukan siapa yang akan menang kerusi yang dipertandingkan itu...

Aku bukan apa...Hampir setiap hari aku lihat kat TV ada je update pasal perkembangan di Hulu Selangor...Dan kebanyakan menceritakan pasal sebelah pihak sahaja...Bagi satu pihak yang lain seperti tidak diberi peluang untuk memberi ucapan...Walau sepatah dua...Seperti tidak adil di situ...Itu pandangan aku...Aku hanya ingin tahu...

So korang sebagai pengundi kat kawasan Hulu Selangor jangan lupa jalankan tanggunjawab anda esok ye...Undi la sebetul-betulnya...Aku tak nak tulis panjang...Takut kontroversi pulak nanti...=)

2 comments:

Long Haffiz Long Hassan said...

uisyh..
yerker?
kena hati2 nie..

MX said...

Long-

memang la...
takut jadi kontroversi...
susah pulak aku...
=p