May 15, 2010

Aku ke Karnival JomHeboh di Putrajaya

Hari ni cukup panas !


Aku duduk dalam rumah terasa bahangnya....Hari ni juga ada Karnival sambutan Hari Belia kat Putrajaya...Aku ingat nak pergi...tapi dalam keadaan yang panas macam ni...tunggu reda sikit...Hari ni juga sempena sambutan hari belia ada Karnival Jom Heboh...So...macam biasa...kalau pergi JomHeboh tujuan utama aku nak beli barang murah-murah...makanan ke ape ke semua RM10 je...murah-murah...


Sebab tu jap lagi aku berpakat-pakat dengan member nak pergi serang karnival tu...nak beli makanan murah-murah...sebab sekarang ni dah mauk tengah bulan...so...sekarang ni sengkek la sket...hehehe.....


Jumpa disana ye....mana la tau....kot-kot terjumpa ke....hehehe...

6 comments:

miss hav0c said...

lu tau, gua xpenah pegi jom heboh seumo hidup..batak tak? muahahaha


ko follower aku? amekla award

MX said...

miss havoc-

hahaha...

tkpe...jom pegi same-same...

=)

iddinm said...

jauhlah...aku kat sabah

BalqisShafiqa said...

saya pun tak pernah pergi jom heboh.
tak tahu laa penyakit apa, tak suka sempit2 dengan orang kot.







Terus ke  sini  Picisan

MX said...

iddinm-

takpe2...

nty mesti JomHeboh sampai ke Sabah...

=)

MX said...

Balqis Shafiqa-

best sebab barang murah-murah...hehehehe...

ramai memang ramai...

dan saya pun tak suka tempat orang ramai...

cuma nak beli brang je...

hehehe