May 22, 2010

[Highlights] Bayern Munich vs Inter Milan

Final Liga Juara-juara Eropah...Pertemuan antara juara Itali iaitu Inter Milan dengan juara German, Bayern Munich...Masing-masing dengan kejayaan dua piala di liga masing-masing sudah pasti akan memberi saingan dalam perlawanan akhir yang akan berlangung di Santiago Bernabeu di Madrid...Satu tempat yang akan memberikan satu impak dalam kejohanan Liga Juara-juara kali ni...


Kedua-dua pasukan membariskan pemain-pemain terbaik mereka untuk berusaha merangkul kejohanan ketiga untuk kelab masing-masing...Ni adalah line up yang mungkin digunakan oleh kedua-dua team




Bayern Munich (4-4-2) : Butt (GK), Lahm, Demichelis, Van Buyten, Badstuber, Altintop, Schweinsteiger, Van Bommel, Robben, Olic , Muller

Inter Milan (4-2-3-1) : Cesar (GK), Maicon, Lucio, Zanetti, Samuel, Cambiasso, Muntari, Sneijder, Eto'o, Pandev, Milito

Line up yang membariskan pemain-pemian hebat...Tapi dalam final kali ini kita kehilangan aksi dua pemain utama kelab masingmasin iaitu Franck Ribery (Bayern Munich) dan juga Thiago Motta (Inter Milan) yang telah dilayangkan kad merah dalam aksi separuh akhir...Jadi ini kelihatan adil untuk kedua-dua pasukan...

Kedua-dua pasukan mengharapkan dua tonggak utama iaitu Arjen Robben dan juga Wesley Sneijder untuk menjadi tonggak masing-masing...Macam yang korang tahu...Mereka berdua adalah rakan sepasukan dalam negara Belanda dalam Piala Dunia nanti...Dan mereka dianggap tonggak utama dalam pasukan masing-masingPerlawanan ini juga menemukan tonggak Argentina iaitu Martin Demichelis dan juga Diego Milito...

Jadi apa percaturan Jose Mourinho dan juga Van Gaal?...Dapat tak mereka bawak pulang trophy Liga Juara-juara dan secara tidak langsung membawa kembali piala ketiga mereka?...Bakal kita saksikan pagi esok...



Aku punya prediction: Aku rasa Inter Milan akan membawa pulang Piala Liga Juara-juara kali ni...sebab di barisi oleh pemain-pemain yang hebat jika dibandingkan dengan Bayern...Mereka mempunyai barisan pertahanan dan serangan yang mantap...Jadi tak mustahil kalau Inter Milan boleh bawak balik trofi tu kali ni...

4 comments:

velasrizal said...

aku pn rasa inter yg akan menang..
diorg mmg best..

Akhirnya Marouane Chamakh Milik Arsenal !

MX said...

velasrizal-

btol2...
aku stuju...
diorang skrang tgh top performance...

rizputra7 said...

aku rasa inter menang pagi nie...

MX said...

rizputra07-

aku jugak sokong Inter malam nie...

confirm menang...