May 21, 2010

[Preview] Trailer Karate Kid

Movie terbaru bakal muncul...Karate Kid...tadi aku berjalan-jalan sambil tengok trailer movie-movie terbaru...termasuk la kat youtube...korang sendiri pun selalu jugak tengok video-video best kat youtube...hehehe...

so...aku jumpa la trailer pasal movie baru...yang akan ada kat pawagam nanti...mengisahkan tentang seorang budak yang selalu dibuli...dan dia ni tak tahu nak mempertahankan diri...dia pindah ke China bersama mak dia...jadi biasa la...bila masuk kampung orang...bukan nye senang nak sesuaikan diri...jadi budak ni jadi mangsa buli...Lepas tu...dia jumpa seorang sifu mestilah Jacky Chan...yang tolong ajar dia seni mempertahankan diri...Memang best...korang tengok trailer kat bawah nie...Aku rasa aku nak tengok movie ni nanti...lepas semua kerja dah settle...hahahaha...

6 comments:

hans said...

tingin nak tgk tapi dkt wayang umah ku tak ada
hohohoho

MX said...

hans-

tak ada?...

macam mane plak tak ada?...

wayang ape tu?...

wayang kulit ke?...hehehe

Amanina said...

yeah2. dah tengok trailer 2 hari lepas. looks interesting. tak sabar nak tengok.:D

Tn.Punya said...

Tarik trafik guna backlink... jom kongsi tutorial d sini http://myvitrd.blogspot.com/2010/05/tips-tingkatkan-trafik-menggunakan.html

MX said...

Amanina-

hehehe...

jom2...sme2 kte tunggu...

MX said...

Tn. Punya-

wokey...

brader...

thanks for the info...