June 24, 2010

Bukti kekejaman Israel

Sekarang aku rasa berita yang melibatkan Israel semakin agak dilupakan...Kalu dilihat, selepas pembebasan tawanan Rachel Corrie termasuk juga rakyat Malaysia yang ditahan...Jadi sekarang dah agak kurang berita yang melibatkan Israel...Aku dapat e-mail petang tadi...Daipada kenalan aku...yang mana dia mengingatkan aku pasal kekejaman Israel..Agak terkejut bila ditunjukkan gambar-gambar tu...Sebab sebelum ni mungkin gambar tu tak dipaparkan oleh mana-mana media...

Jadi kat sini aku share dengan korang satu bukti kekejaman Israel...Yang perlu kita hayati...dan tahu yang Israel sentiasa melakukan kekejaman kepada rakyat Palestin...



Sama-sama kita renungkan...

4 comments:

perempuan ITU said...

kejam sungguh kejam

ALLIFF ZAINURIN said...

elle ada buat review bout rachel corrie!!! kesian dier...

MX said...

perempuan itu-

teramat kejam...

MX said...

alliff zainurin-

tu la...
diorang ni kejam...
banyak lagi kekejaman yang disembunyikan daripada pengetahuan kita...
hmmm...