July 24, 2010

[18 SG] X-RAY paling menggerunkan

Hari tu aku pernah buat satu entry dengan gambar x-ray gigi geraham bongsu yang tumbuh secara melintang...Kalau korang tak baaca lagi korang boleh klik kat sini...Kali aku nak tunjuk lagi gambar-gambar x-ray yang boleh menggerunkan korang nak tengok...Mungkin boleh jugak dikatakan 18 SG...Sebab gambar-gambar x-ray ni memang betul-betul berlaku...Tapi bukan kat Malaysia la...Kat luar negara...Tapi ni la dikatakan kegilaan sesorang tu...Nak telan apa sahaja yang dirasakan boleh ditelan..Manusia oh manusia....

Gambar x-ray kat atas ni menunjukkan yang safety pin terlekat di bahagian esofagus seorang wanita...Agak-agak korang boleh fikir tak apa tujuan perempuan tu nak telan safety pin tu?...Kalau macam ni, safety pin dah tak boleh nak dikatakan safety la...Ish3...

Yang ni lagi gila...seorang pesakit yang menelan garfu, berus gigi dan juga ballpoint pen...Memang gila...Macam takde kerja je diorang ni..Nasib baik la pakar boleh keluarkan balik semua barang-barang ni...Melalui pembedahan...Ish3...

Akibat tidak berhati-hati ketika menggunakan tukul...Ni la jadi nye...Paku tertembus di jari...Ish3...

Yang ni pulak adalah gambar jari mangsa yang dihiris oleh penyerangnya..Memang kesian...sampai putus jari mangsa..aku pun tak boleh nak bayangkan macam mana..Ish3...


Kadang manusia ni memang gila...Dari takde kerja...mencari kerja...

6 comments:

edda(",) said...

errr... gerun nye.. itu baru yg x-ray.. yang keadaan sebenar mcmane la agaknye..

ASaDa RyutaRo said...

macamana la boleh dia telan garfu ngn berus gigi tu?? tak tersekat kat kerongkong ke?

hurm... ke benda ni dia letak atas riba dia, lepas tu dia scan x ray? err..

MX said...

edda-

tu la...
kalau btul..macamane la keadaan diorang nie..
ish3...

MX said...

asada-

sekarang ni mcam2 boleh buat...
pelik jugak aku tengok...
tak tahu la betul2 ke tak...

syahira ariff said...

eee
putus jari
sapa yg cincang jari dia tu

MX said...

syahira-

tak taw plak..
dpt gmabr xray je...
huhuhu