July 25, 2010

Artis disahkan positif dadah

Seorang pelawak dan pelakon yang dikenali ramai kini ditahan plis kerana disyaki terlibat dengan dadah...Yassin Yahya, 32 yang lebih dikenali ketika bersama kumpulan Senario ditahan dalam satu serbuan pada pukul 1 pagi awal pagi Ahad di sebuah pusat hiburan di Sunway Pyramid...


Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar menyatakan Jabatan Narkotik, Ibu Pejabat Polis Daerah Subang Jaya telah melakukan ujian air kencing kepada 30 orag yang berada di dalam pusat hiburan tersebut.

Tiga lelaki termasuk Yassin telah didapati positif dadah selepas ujian air kencing tersebut dijalankan.Ujian tersebut juga mendapati dadah jenis ganja telah diambil oleh Yasiin manakala 2 yang lain iaitu pengurusnya dan seorang ahli perniagaan dikesan mengambil dadah jenis ketamin.

Kesemua mereka ditahan di bawah Seksyen 15(1) Akta Dadah Berbahaya 1952 dan polis akan mendapatkan perintah tahanan reman terhadapnya.


SUMBER

10 comments:

Zack Zaifull said...

dah biasa dah dia ni, takde nak heran...
dah ambik benda tu memang payah la nak berenti

MX said...

zack-

tu la pasal...
ni kes terbaru...
dye ni memang tak serik-serik la...

AKU said...

mmm..dia ni mmng tahi pn..da x berpenghujungle nmpknye bro sorg niii

Arra JaSmY said...

Aiyok..die neh lagi.tak serik serik lah.haishh.

Ery Farieha said...

yasin plak ek
ingat kes apek lg

MX said...

aku-

nampaknye macam tu la..
dia ni masih tak serik2...

MX said...

arra jasmy-

memang tak serik-serik lagi nie...
ish3...

MX said...

ery farieha-

a'a..
kali ni yassin plak...
rsenya..dah banyak kali dah yassin nie...

amira said...

x taw nak tabur duit kat mana la tu..
Hanya perlu double click saja!!

MX said...

amira-

nampak gaya macam tu la...
hmmmm....