July 28, 2010

[Gambar] Paris Hilton bersama Jutawan Malaysia

Jutawan Malaysia sanggup berhabisan duit sebanyak jutaan ringgit semata-mata untuk bersama dengan Paris Hilton...Taek Jho Low dikatakan telah menghabiskan duit sebanyak 2 juta USD sehari-sehari semata-mata untuk bersama  dengan Paris Hilton...Beliau dikatakan seorang jutawan hartanah dikatakan sedang hangat bercinta dengan Paris Hilton...Dia juga dikatakan pernah membelanjakan 2 juta USD tu semata-mata untuk minuman keras termahal Paris Hilton bersama rakan-rakannya di Les Caves du Roy nightclub...Jom kita tengok gambar Paris Hilton bersama dengan jutawan hartanah dari Malaysia taek Jho Low..










p/s: Semakin hari...Rakyat Malaysia semakin hebat...Betul ke?...


18 comments:

cengkerangcipot said...

gempaklah Malaysia!!
huhuhuhu

velasrizal said...

huhu org byk duit suma dia blh beli..

Poligami Bukan Cara Kawal Nafsu ?

nabilah_2908 said...

besarnya botol arak...huhu

jom ke APA KATA HATI pulak,
DEAR FOLLOWERS

MX said...

cengkerangcipot-

Malaysia hebat...
hahahaha

MX said...

velasrizal-

nasib baik tak dibelinya Malaysia ni kan...
ish3...

Ery Farieha said...

semata2
cehhh
ye la tu bercinta

MX said...

nabilah_2908-

arak 2 juta USD tu...
hahaha

MX said...

ery-

ye kot...
kalau tak takkan sampai sanggup habiskan duit berjuta-juta...
hahaha..

r-mean said...

orang kaya hebat..

MX said...

r-mean-

terlebih-lebih hebat ni...
hahahaha....

ina said...

wohooo!
terkejutnya!!!

sampai macam tuh sekali
ish3~

MX said...

ina-

tu la...
terkejut jgk..
tu la dikatakan Malaysia boleh....
hehehehe...

Encik aMin said...

MALAYSIA BOLEH!! tapi aku rasa xkemana nyer mamat tu dgn paris hilton tuh.. buang duit jerk... :p

MX said...

encik amin-

biasa la...
tkde pasal...
cari pasal...
hahahaha

s h e e said...

hukhuk...ruginyew membazir duit cmtu...

MX said...

shee-

tu la...
kalau kita...mesti banyak benda lain yang kita guna...
btol tk?...

Adam Haiqal said...

susah jugak bile harta tu dah melimpah ruah..

semua duet mengalir pada benda sia2

MX said...

adam haiqal-

tu la...
kalau digunakan untuk kebaikan kan elok...
betul tak?...