August 23, 2010

Gambar Kekasih Baru Nora Danish

Heboh sekarang yang Nora Danish mempunyai kekasih hati yang baru. Betul ke? Akhbar Kosmo hari juga mengeluarkan berita mengenai artis Nora Danish ni. Kekasih pelakon kecil ni dikatakan sedang bercinta dengan anak Datuk yang berasal dari negeri Kelantan. Nak kata betul atau tak masih tak mendapat apa-apa komen dari diorang.



Mengikut laporan akhbar Kosmo, lelaki yang bernama Shahrul ni memang di dakwa ramai sebagai buah hati Nora Danish. Jom tengok gambar terbaru diorang.



Kalau dilihatkan kembali kepada gambar. Tak ke diorang ni nampak akrab? Kita tunggu je la penjelasan dari diorang ni ye.

6 comments:

aliesha kirana said...

nape gmbr atas ngan bawah cm xsama jer..hehehe.. cm 2 org yg berbeza.. heeheh~

miszTERRA_SF_ said...

sume pics ng same guy ke?? asal nmpak len jep.. huhu

MX said...

@aliesha kirana

gambar yang sama..
cuma diambil dari angle yang lain kot...
=)

MX said...

@MiszTerra

laen macm mane tu ye?...
hehehe

ayin~weeweet said...

aahla.yg atas tu mcm lebih nsem.bawah x pon hehehe

MX said...

@ayin

hahaha...
yang kat ats tu macam banyak rambut...
kat bawah tu kurang sket..
hehehe