August 13, 2010

Hidup Seorang Blogger | Contest by DenaiHati.com

Semakin terasa kehangatan Contest "Hidup Seorang Blogger" bila ramai peserta dah mula menulis-menulis tentang contest ni dan cuba mendapatkan traffic. Maklumlah, contest yang telah ditaja oleh eQurban.com dan dianjurkan oleh DenaiHati.com ni menwarkan hadiah-hadiah yang lumayan untuk pemenang. Dan 10 pemenang bertuah bakal membawa pulang wang tunai.


Untuk lebih lanjut mengenai contest ni, korang boleh tengok dekat entry Contest SEO | Hidup Seorang Blogger  yang dah pun aku tulis sebelum ni. Bagi sesiapa yang msih belum tahu pasal contest ni, contest ni menawarkan hadiah wang tunai. Dan hadiah yang ditawarkan ialah, 

Tempat 1 ~ 5 bakal membawa pulang RM 300
Tempat 6 ~ 10 bakal membawa pulang RM 150

Lumayan bukan? dan peserta-peserta yang menyertai contest ni pun bukan hanya dari Malaysia, tapi juga dari Indonesia. Secara tak langsung ini memberikan satu persaingan hebat dalam contest kali ni. Ni merupakan penyertaan pertama aku dalam contest berbentuk SEO ni. Dan ni juga merupakan penyertaan pertama aku dalam contest yang telah di anjurkan oleh DenaiHati.com. Aku ni juga masih lagi baru bertapak dalam permainan SEO ni. Sekadar mencari pengalaman, maklumlah peserta-peserta untuk contest ni semua hebat-hebat. Jadi tak mustahil ini memberikan aku peluang untuk belajar mengenai SEO. 

Kepada mereka-mereka yang masih ingin menyertai contest ni, bolehlah ke Contest Hidup Seorang Blogger untuk menyertai contest ni dan boleh tahu lebih lanjut mengenai Contest ni. Lagi ramai, lagi meriah kan?

4 comments:

Sharinginfoz said...

ramai betul yang sertai kan... good luck

Pelajar IPT Above 30 Tak Boleh Masuk?

iddinm said...

good luck...hehe

MX said...

@sharinginfoz

betul tu...
memang ramai yang join...
gudluck untuk anda juga...

MX said...

@iddinm

thanks...
=)