August 4, 2010

Kereta-kereta mewah pemain bola sepak EPL

Kita semua tahu yang pemain-pemain bola dekat EPL ni memang kaya...dengan gaji yang dibayar ratusan ribu pound seminggu...Tak mustahil untuk mereka memiliki kereta-kereta mewah yang menjadi hobi mereka...Tapi bukan kita semua tahu apa kereta yang diorang pakai...Jom kita tengok kereta yang diorang pakai...

Ni kereta baru Fernando Torres...Aston Martin DBS yang bernilai 160,000 pound

Ni pulak kereta baru Wayne Rooney AUDI RS 6 yang bernilai 77,740 pound

Nani punya kereta Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni bernilai 166,784 pound

Ni pula kereta Anderson...AUDI Q7 bernilai 40,000 pound...Anderson ni hari tu baru je kemalangan dengan supercars beliau AUDI R8 yang bernilai 125,000 pound

Ni gambar AUDI R8 yang kemalangan tu...Memang teruk...dan takde harapan kalau nak baiki balik...Masuk besi buruk la gayanya...

Ni pulak kereta pemain termahal dunia...Cristiano Ronaldo...Bentley GT speed ni bernilai 140,000 pound...

Ni pulak kereta David Beckham...Rolls Royce Phantom Drophead Croupe bernilai 300,000 pound...

Ni bukan satu-satunya kereta diorang...Banyak lagi...Maklum la...dah banyak duit mesti mampu nak beli kereta-kereta macam ni...Sorang-sorang bukan ada sebuah kereta...Paling sikit pun 3 buah...Woowwww...memang dengki...hahaha....

2 comments:

diraja22 said...

main bola je mcm ni ek, punya mewah..

MX said...

diraja22-

tau pun...
memang best jadi pemain bola kat EPL...
kalau kat Malaysia...
tak boleh nak harap la...
=)