August 16, 2010

Kucing bertelinga empat

Ni la yang dikatakan kejadian alam apabila seekor anak kucing, Luntik yang berusia 3 bula memiliki 4 telinga. Kucing yang tinggal di sebuah garaj di Vladivostok, Russia memiliki 2 pasang telinga dihadapan telinga yang sebenar.



10 comments:

Unknown said...

tapi comel kucing tu


mesti pendengaran die double bagus kan?
hahaha

Diana Rashid said...

sangat comel la dia..

Fuck-iez said...

ni kompom bleh dgr dari jauh ni...

Jard The Great said...

warghh.. bukan diedit ek? ehehe

aizatshafiq said...

@Ery Farieha

comel...
kira jarak 10KM pun boleh dgr kot...
sebab dah ade extra telinga kan?...
hehehe

aizatshafiq said...

@diana

=)

aizatshafiq said...

@pembunuh senyap

btol2..
double punye hearing...
hehehe

aizatshafiq said...

@jard the great

hehehe...
tah la...
klau nak tahu btol ke tak...
bley tk mintak bro ariffshah kte g check...
hehehe

nurmisnan said...

salam MX
kucing tuh sgt cute
love d colours grey, white n bit brown..

aizatshafiq said...

@Nur

wsalam...
betul tu...
cute ditambah pulak dgn unik...
=)