August 16, 2010

Kucing bertelinga empat

Ni la yang dikatakan kejadian alam apabila seekor anak kucing, Luntik yang berusia 3 bula memiliki 4 telinga. Kucing yang tinggal di sebuah garaj di Vladivostok, Russia memiliki 2 pasang telinga dihadapan telinga yang sebenar.



10 comments:

Ery Farieha said...

tapi comel kucing tu


mesti pendengaran die double bagus kan?
hahaha

diana said...

sangat comel la dia..

PembunuhSenyap said...

ni kompom bleh dgr dari jauh ni...

Jard The Great said...

warghh.. bukan diedit ek? ehehe

MX said...

@Ery Farieha

comel...
kira jarak 10KM pun boleh dgr kot...
sebab dah ade extra telinga kan?...
hehehe

MX said...

@diana

=)

MX said...

@pembunuh senyap

btol2..
double punye hearing...
hehehe

MX said...

@jard the great

hehehe...
tah la...
klau nak tahu btol ke tak...
bley tk mintak bro ariffshah kte g check...
hehehe

Nur said...

salam MX
kucing tuh sgt cute
love d colours grey, white n bit brown..

MX said...

@Nur

wsalam...
betul tu...
cute ditambah pulak dgn unik...
=)