September 4, 2010

Checklist untuk Hari Raya | Birthday Wish untuk seorang Rakan


Kurang dari seminggu kita akan berpuasa. Segala persiapan untuk menyambut perayaan dah beli ke? Maklum la. Esok kan dah start hujung minggu. Bagi sesiapa yang tak berpeluang nak pergi shopping lagi pergi la shopping ye. Aku tahun ni tak shopping sangat. Sebab rasanya kalau baju Melayu tu, tak payah la nak beli baru sebab aku pun tak pakai sangat baju Melayu melainkan kalau pergi solat Jumaat. Jadi tak season pun lagi. Jimat la sikit tahun ni. 

Tahun ni shopping desktop je untuk raya. Hahaha. Lain daripada yang lain. Malas nak belanja besar-besar. Sikit-sikit je. So. Apa checklist untuk raya korang kali ni? Jom tengok checklist barang-barang untuk raya aku tahun ni.
  • Baju Melayu
  • Songkok
  • Tshirt Raya (hehehe)
  • Jean Raya (hehehe)
  • Desktop Raya (hehehe)
  • Yang lain2 aku tak tahu nak senarai apa dah. (hehehe)
Kalau orang bujang macam tu je la kot. Lain la kalau orang yang dah ada family, mungkin checklist diorang lain sikit. So. Untuk raya kali ni apa yang korang dah tukar? Jom la share-share sikit.



Hari ni juga aku nak ucapkan Selamat Ulang Tahun ke-20 buat seorang rakan. Nama dia Nor Izzah. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ye. Semoga mencapai tujuan dan cita-cita tau. Sekarang ni dia belajar kat USM. USM mana kena lah tanya dia sendiri ye. Hehehe. Jangan marah tau. 

SELAMAT HARI LAHIR  ye cik  NOR IZZAH ... =)

6 comments:

Ery Farieha said...

aku semua dah check

yayyy
bole raye!
eeheheh

Aizat Shafiq said...

@Ery Farieha

wah2...
raye sakan nampak...
hehehe

bdk baekk said...

terima kasih la wahai encik aizat.:)

Aizat Shafiq said...

@bdk baekk

yess...dye comment jugak...
ehemm..ehemmm...
birthday girl dah comment la..
hehehe

bdk baekk said...

haha
thanks la ye
tak biase nk komen,sbb bkn blogger :)

Aizat Shafiq said...

@bdk baekk

hehehe...
jadi la blogger..
bila la awak ni jadi blogger ye?...
=)