September 19, 2010

Gara-gara tertidur tengah jalan | Traffic sesak


Aku rasa korang mesti tengok berita TV3 semalam kan. Pasal orang mabuk yang tertidur dalam kereta. Tengah jalan pulak tu. Macam-macam cara yang orang cuba buat nak kejutkan mamat ni. Tapi tak berhasil. Bayangkn polis dah goyang-goyang kereta pun masih tak sedar. Siap bukak siren polis pun tetap tak sedar.

Last-last bila dah sedar tertekan pulak pedal minyak kereta. Satu hal pulak. Sebab terlanggar keret polis. Tu la ragamnya manusia. Kalau korang tak tengok lagi video tu boleh tengok kat bawah ni. Kelakar pun ada juga. Hehehe.



6 comments:

Kyuubi_85 said...

haha.. mcm2 la diorg ni.. kalau mabuk jgn bawa kereta.. buruk padahnya nanti..

Aizat Shafiq said...

@kyuubi_85

tu la..
jadikan sebagai iktibar je la...
=)

lay an said...

jarang dapat berita macam ni kat media mainstream Malaysia.

sekali-sekala best jugak.

DaHLia said...

ni laaa sebabnya arak tu harammm :D

Aizat Shafiq said...

@lay an

betul tu...
kadang-kadang berita kat TV ni banyak yang politik je..
huhuhu

Aizat Shafiq said...

@Dahlia

stujuuuuu....=)