September 9, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri | Maaf Zahir dan Batin

Pukul 8 malam tadi penyimpan mohor besar-besar dah pun mengisytiharkan yang Hari Raya Aidilfitri yang ke 1431H jatuh pada hari Jumaat bersamaan 10 September 2010. Jom kita tengok pengisytiharan oleh Penyimpan Mohor Besar Raja-raja.


Sehubungan dengan pengisytiharan itu. Aku kat sini nak buat satu ucapan Selamat Menyambut Hari Raya buat semua pembaca blog aizatshafiq.com. Yang mana korang dah pun banyak membantu dalam meningkatkan prestasi blog. Ibarat tanpa pembaca siapalah aku sebagai penulis blog. Setinggi terima kasih aku ucapkan kepada semua. Jadi terima lah aku punya kad ucapan hari raya yang tak seberapa kat bawah ni. Yang penting kad ni aku buat sendiri. Gambar pun ambik sendiri ni tau. Siap ada gambar tangan aku tu. Hehehe. 


SELAMAT HARI RAYA
AIDILFITRI

MAAF ZAHIR DAN BATIN

6 comments:

bdk baekk said...

selamat hari raya
maaf zahir batin :)

Aizat Shafiq said...

@bdk baekk

ehem...ehemm...
ingtkn tak nak singgah dah...
=)

bdk baekk said...

tak bley selalu
takut mengganggu :)

Aizat Shafiq said...

@bdk baekk

haishh...
ke situ plak...

HaNTwO said...

selamat hari raye..

Aizat Shafiq said...

@hantwo

selamat hari raya untuk saudara..