September 17, 2010

Take Away lagi mahal rupanye. Aku tertipu la pulak.


Jom HotCakes di pagi hari. Hahaha. Sempat juga aku singgah kat Mc' Donalds pagi tadi lepas pegi beli barang-barang untuk buat nasi dagang hari ni. So, nanti tunggu menu nasi dagang pulak ye.

Tadi aku tersilap sebenarnya. Aku ingatkan Take Away pun RM 4.00 jugak. Rupanya kalau makan kat situ baru RM 4.00. Kalau Take Away double. Takpe-takpe lain kali kalau aku pergi ke Mc' Donalds tu aku makan kat situ puas-puas. Nampak sangat yang aku ni jarang bawa balik ke rumah. Huhuhu.

7 comments:

sweet-ladybird said...

ooo.. akk pun x tahu.. sebab biasanya mkn kt stu jerk :P

Anonymous said...

Love Games-Tell You How to Avoid Getting Hurt by Them

Aizat Shafiq said...

@sweet-ladybird

tu la...
selalu makan kat situ je...
tak tahu la yang makan take away lagi mahal kan?!...
huhuhu

maverick said...

oh..yeke...patut take away la murah...xde servis cas kan..taktik tu...

Aizat Shafiq said...

@maverick

kalau ikutkan macam tu la...
biasa la...
taktik business...
lepas ni nak makan duduk situ je...
baru murah...
hehehe

Anastasia Ann said...

ada ke camtu?? xtau gak.. dulu xde same price jer dine in or takeaway.

Aizat Shafiq said...

@anastasia ann

memang camtu...
tadi pun ingatkan RM 4.00...
last2 tengok double the price..sebab tak makan kat situ...
huhuhu