September 30, 2010

Tikus Dalam Roti

Korang mesti suka makan roti kan? Siapa kat sini yang tak suka makan roti? Angkat tangan? Aku gerenti mesti ramai diantara kita yang suka makan roti. Kalau mereka yang tengah diet ni mesti lagi suka kan? Sebab roti ni pengganti kepada nasi. 


Aku tak nak cerita banyak. Kejadian ni memang betul-betul berlaku kat UK. Tak tahu lah kalau kat Malaysia dah jadi macam ni ke tak.


Korang nampak tak ape yang aku nampak? Aku rasa korang mesti nampak. Seekor tikus kecil yang berada diantara 4 keping roti. Memang tak sedar. Menurut Stephen Forse dari Kidlington, Oxfordshire, UK dia dah pun makan beberapa keping roti sebelum menyedari pasal tikus ni. Memang sebelum tu dia langsung tak sedar. 


Jadi lepas ni berhati-hati ye bila makan roti. Jangan lepas tengok gambar ni korang tak makan roti pulak ye. Kat Malaysia ni tak ade lagi kes-kes macam ni. Harap-harap tak ade langsung la. Jadi tak payah ragu-ragu ye.

4 comments:

SABUN said...

hee..geli aku

rara :) said...

ewww, geli kott

Aizat Shafiq said...

@sabun

hahaha...

Aizat Shafiq said...

@rara

lepas ni jangan sampai tak makan roti pulak ye...
hehehe