September 21, 2010

[Video] Bayi merangkak di highway | Panjang umur betul budak ni


Apa perasaan korang kalau anak kecil merangkak-rangkak di highway yang cukup sibuk tanpa pengawasan ibu bapa.Cuba korang bayangkan kanak-kanak yang merangkak-rangkak di highway mana la ada orang nak perasan. Masing- masing kereta dalam keadaan laju. Sedangkan budak tu pulak kecik. Mana nak nampak. Cuba korang tengok video kat bawah ni. Apa perasaan korang? 


Kejadian ni berlaku dekat highway di Antalya, Selatan Turki.  Kejadian ni berlaku sebab mak dia dengan bayi ni tengah rehat-rehat kat bawah pokok tepi highway tu. Tiba-tiba tak sedar, bayi tu merangkak ke highway masa mak dia tidur. Bagi aku cukup gerun bila tengok budak ni kat highway. Nasib baik la tak kena langgar. Kalau tak. Tak tahu la macam mana kan. 

2 comments:

LOLIPOP PEDAS said...

subhanallah .. panjang nyawe bdk ni

.: D-Va :. said...

orang yang rakam ni pun tengok saje ke? nak tunggu masa budak tu kena langgar. zzz