October 6, 2010

Courier 'Extremely Urgent' yang aku terima petang tadi

Yang dinanti-nanti akhirnya tiba jugak. Cuba korang bayangkan, tadi aku terima satu courier yang cukup penting. EXTREMELY URGENT. Ye la kan, bukan senang nak terima courier macam ni. Ni adalah satu courier yang cukup penting dalam hidup aku. Sebab ni lah yang tentukan masa depan aku. Hehehe.


Tengok kat Tag courier ni. KUL-KB-KBR. dah macam tag kapal terbang pun. Hehehe. Apa isi kandungan surat ni? Kita tunggu di entry akan datang ye. Tunggguuu ....

7 comments:

Kalamhati said...

waah!saspen nih..hehe

toyolkiut said...

secret smcm je..

Aizat Shafiq said...

@kalamhati

hehehe...
memang saspen pun...
=)

Aizat Shafiq said...

@toyolkiut

hehehe...
mesti la...=p

Bro Framestone said...

apa isi dalamnye ek...

he..23x deliver pakai kapal terbang kot tue

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

Ery Farieha said...

cheh!

nak buat saspen lak

hohoho

Aizat Shafiq said...

@Bro Framestone

hehehehe...
ehem..ehemm...
simpan dulu rahsia tu..
=)