October 21, 2010

Islamic Fashion Festival? | Islamic la sangat.

Aku tak tahu berapa ramai yang perasan dengan Islamic Fashion Festival yang telah pun diadakan di Kuala Lumpur pada April yang lalu. Berapa ramai yang tahu fashion yang macam mana sebenarnya dipamerkan pada Islamic Fashion Festival yang lalu. Sebab aku sendiri baru tahu tentang Festival fashion tu dengan jenis-jenis pakaian yang diragakan ketika festival tersebut.

Macam mana fashion yang digayakan kat festival tu? Korang tengok la sendiri.




Sejauh mana Islamicnya pakaian-pakaian ni? Korang boleh terangkan kat aku. Pada asasnya, ape sebenarnya konsep pakaian bercorak Islam? Perlu tayang belakang ke? Tak bertudung? Korang sendiri boleh nilai. Dengan dedah sana, dedah sini ni boleh dikatakan pakaian Islamic? Hmm. Entahlah. Korang nilai lah sendiri. 


Banyak lagi cerita pasal ni. Tapi aku rasa korang boleh tengok kat sini. 


14 comments:

Kalamhati said...

aduss..dah lari konsep dah ni...faham btul2 apa itu islam..baru la buat..huhu bila tak faham.ni la jadinya

Nur Azila Ismail said...

ish3 . akhir zaman .

jauh sgt dengan konsepa berpakaian Islam . jarang , tak tutup aurat .

aYaz said...

mempermainkan agama islam...
tu la anasir luar mahu sgt..

molmolla said...

aku baru ditagged pasal mende ni pg tadi.. entry publish malam ni.. tengok2 sama lak ngn hang :)

pening tengok mende ni

Aizat Shafiq said...

@kalamhati

bukan dah lari...
ni memang terpesong jauh ni kak...
hmmm

Aizat Shafiq said...

@nur azila ismail

tu la...
semakin hampir kita kepadanya...
sampai dah tak tahu nak bezakan...

Aizat Shafiq said...

@ayaz

tu la...
cuba siarkan dalam TV...
berani tak?...

Aizat Shafiq said...

@molmolla

hehehehe...kebetulan kot...
=)
memang pening kot...menyampah pun ade...

Ery Farieha said...

amende neh?

dah la model pun bukan islamic

huhuhuh

ZihNuN FaTiN said...

jauh skali dgn islam...xtau nk kata pe dh...

Nik Evi said...

mcm mempersendakan agama je. isk2. nauzubillah

Aizat Shafiq said...

@ery farieha

tu la...
tanye kat penganjur tu sendiri....
huhuhuhu

Aizat Shafiq said...

@zihnun fatin

tu la pasal..
dah la guna nama Islamic...
hmmmm

Aizat Shafiq said...

@nik evi

dah nampak sangat...
teruk!!
patutnye semua orang tahu pasal ni kan...