October 19, 2010

Kalau lelaki Playboy, Kalau perempuan Playgirl?

Kalau lelaki yang ramai teman wanita mesti dipanggil playboy kan? Tapi kalau perempuan yang ramai teman lelaki macm mana pulak? Boleh kita panggil Playgirl?


Benda ni memang betul. Dan aku pernah jumpa. Sebab perempuan ni mempunyai ramai teman lelaki. Korang percaya tak? Yang hairannya. Dia boleh rahsiakan ni daripada semua orang dan pandai bermain dengan kata-kata. Sedangkan, kesemua teman lelaki tu dalam satu kolej. wah. Hebat bukan.

Bukan senang nak rahsiakan macam tu. Maklum la. Dalam satu kolej. Bila-bila masa je boleh tersebar. Tapi kira perempuan ni hebat la jugak kan. Boleh ade ramai teman lelaki dalam satu masa. Korang boleh bayang tak yang dia boleh boleh ade sampai 8 orang teman lelaki dalam masa satu semester?

Sebab ape perlu ada sampai macam tu sekali? Tak cukup ke seorang? Kalau lelaki, orang mesti cakap dia ni  teruk. Mainkan perasaan perempuan. Tapi kalau perempuan buat macam tu. Macam mana pulak? Perempuan pun boleh main tukar-tukar macam tu je ye. Nak test market? Aku rasa kalau buat macam tu. Bukannye test market. Korang sendiri faham kan?

Tapi tu lah kenyataan yang berlaku. 



14 comments:

aYaz said...

err..
masing2 ade agenda sendiri..
ade yg berniat baik,x kurang jugak yg berniat buruk...

Yuni Aisyah said...

lelaki n perempuan sama je...!!!menyampah gler ngn spesis nie..

KuNanGKuNanG said...

hrmm...xdinafikan mmg byk dah berlaku camni...mungkin nk bersaing ngan lelaki kot.he2

molmolla said...

wowwww! gila stylish beb sampai 8orang dalam 1sem. kahkahkah~ meroyan laki ke apa pmpn tu?

Nur Azila Ismail said...

nanti org pandang semacam je kan . huhu .. jangan la buat macam tu . tak baik mainkan hati org .

Aizat Shafiq said...

@ayaz

tu la pasal...
tak tau la niat dia baik ke tak...
hmmmm....

Aizat Shafiq said...

@yuni aisyah

sabar2...
=)

Aizat Shafiq said...

@kunang-kunang

mungkin jugak....
mungkin jugak ade sejarah disebaliknya kan?...
=)

Aizat Shafiq said...

@molmolla

hahahahaha...
dah tentu lah dia ni pempuan....
test market kot....
=)

Aizat Shafiq said...

@Nur Azila Ismail

tu la...
harap tuan empunya badan sedar la ye...
=)

Ery Farieha said...

kalau ramai kawan lelaki tak kan?

lalalalala~

Aizat Shafiq said...

@ery farieha

kalau kawan lelaki tu lain...
ni teman lelaki yang merangkap bf..
=)

Emilia Emira said...

cm tukar bju jea dpt bf..haha

Aizat Shafiq said...

@emilia emira

tu la...
teruk jugakkan?...
hmmm...macam2...
=)