October 26, 2010

Lumrah manusia

Bila tahap kebosanan dah memuncak. Aku pun layanlah movie lame. Tadi terlayan la pulak dengan filem Syurga Cinta. Hahaha. Jiwang sikit petang ni.


Time tengah-tengah tengok cerita tu, tertarik jugak aku dengan kata-kata yang telah pun dikeluarkan oleh Fizz Fairuz dalam cerita ni. Yang berbunyi macam ni,

Mak aku cakap, kalau aku nak buat ape-ape pun kat dunia ni mak aku tak kisah. Tapi bila kahwin esok mak nak yang pakai tudung.

Perghhh. Panas tu. Ayat penyata ke atau fakta? Walaupun cara hidup sebelum kahwin macam tak sedar diri. Tapi bila kahwin nak yang pakai tudung. Ramai ke yang macam ni sekarang?

Bila nak kahwin baru nak fikir macam ni. Tapi time nak seronok-seronok tak fikir pun pasal ni. Macam mane tu?

8 comments:

Ery Farieha said...

lumrah manusia

hahahhaha

molmolla said...

wahhhh! kau dah berjaya buat kotak oren itu! :D

Kyuubi said...

itulah manusia. baru nak sedar kan? :)

SyAmSuL AnUaR said...

Zaman skrg...Isy2

GaDiS MeLaYu

Aizat Shafiq said...

@ery farieha

ehemm...
ulang balik nampak...
hehehehe

Aizat Shafiq said...

@molmolla

hahahaha...
berkat usaha...
=p

Aizat Shafiq said...

@kyuubi

tu la...
manusia semua nak yang baik2 je...
betul tak?...
time buat jahat...
tak pulak nak ingat kan?...
hmmmm

Aizat Shafiq said...

@syamsul anuar

betul2...
zaman sekarang...
=)