October 3, 2010

Review 7# Aira Zulaikha | Seindah Frasa Rona Hati

Dah lame tak sambung bali sesi Terjah @ aizatshafiq.

Kali ni jom kita melawat blog cekaira.blogspot.com


Ada apa dengan AiraZulaikha? Tu lah nama pemilik blog cekaira ni. Dengan taglin 'Seindah Frasa Rona Hati'. Wahh..Sungguh puitis. Ok aku memang tak faham apekah maksudnya. Ape ye? Sebab aku ni memang tak pandai nak berpuitis. Hehehe. Jadi korang boleh explain tak ape maksudnya? =p

Blog ni banyak pasal pengalaman Cik Aira. Nak tahu pasal aktiviti Cik Aira? Jom kita ke sanaaaaa....

Nak berpuisi?

Kat blog ni banyak puisi-puisi yang menarikk? Walaupun aku tak cukup puitis. Tapi masih boleh faham lagi la. Hehehe. 

Jadi ape kata kalau korang singgah kat blog Cik Aira ni. Memang best. Gambar pun banyak. Jom kita ke sanaaaaa!!!

2 comments:

airazulaikha said...

terima kasih :)
terharunya..hehhe

Aizat Shafiq said...

@airazulaikha

sharing is caring kan?...
hehehe