October 5, 2010

Seluar dalam boleh dibeli di Vending Machine ye

Kalau korang nak gelak. Boleh gelak sekarang. Sebab kat bawah ni ade lah inovation terbaru orang Jepun. Cuba korang bayangkan, sekarang ni seluar dalam pun dijual macam air dalam tin. Sejuk-sejuk lagi tu. Tak percaya? Tengok kat bawah ni.





Kalau korang nak beli, harganye 1,000 yen. Kalau convert duit Malaysia agak-agak berape ye? Boleh dibeli di vending machine yag terdapat kat Jepun. Sungguh mudah kan. Tapi kalau kat Malaysia agak-agak korang berapa ramai yang nak beli? Cuba angkat tangan?

16 comments:

Ery Farieha said...

hahahahahahahahahahaha








aku nak gelak je

izulman said...

omaigod, malunya nak beli terang2x hahaha

Nour Eyza said...

mmg xde org beli time siang la bende ni..
malu dowhhhh..

Aizat Shafiq said...

@Ery Farieha

gelak je?...
hahaha...mesti ko nak beli kan?...
=p

Aizat Shafiq said...

@izulman

hahahahaha...
aku rase mesti ade orang sanggup beli jugak...
=p

Aizat Shafiq said...

@nour eyza

hehehehe...
kalau malam2 plak mesti ramai yang beratur kan?...
=)

Kalamhati said...

kihkihkih!ada saiz tak?ke free saiz?ahak

kalu kat mesia ada ni..mesti yg nak beli tu tunggu malam baru beli!hahaha

LadyBird said...

akk nk beli :P

Aizat Shafiq said...

@kalamhati

hehehe...
free size kot...
malam2 mesti penuh sebab ramai orang nak bli...
hehehe...
=p

Aizat Shafiq said...

@ladybird

tak sampai lagi kat Malaysia...
nanti mungkin sampai kot...
hehehe

Mr. J pengeRindu said...

emergency tu.. mana tau lupa pakai seluar dalam..
www.pengeRindu.com

Aizat Shafiq said...

@Mr. J pengeRindu

hahaha...
ade jugak orang boleh terlupe ye....
=p

luvly mya said...

haha,kalau macam ni payah tu nak pilih saiz.kui3

Aizat Shafiq said...

@luvly mya

hehehehe...
semua pakai free size je ek...
=p

miss cloudy said...

aritu ada aku baca, latest depa jual pisang sebiji2 dlm vending machine.. tapi jual suar kecik ni memang sangat canggih laa

Aizat Shafiq said...

@miss cloudy

pisang?
ye ke?...tak terbace lagi...
hehehehe...
tu lah ideo orang2 kat jepun sane...
=)