October 3, 2010

Tengah-tengah malam pun nak buat orkestra | Arghhh !!!

Malam ni cukup terganggu. Sebab baru lepas hujan. Kalau dekat area Kota Bharu maklum je la. Banyak kawasan paya atau berair. Bila dah hujan, wujudlah satu orkestra yang cukup tak senang didengar. Macam-macam bunyi dah dengar. Wooooonnnggggg....Wooonnnngggg....


Mereka inilah yang sedang menyanyi-nyanyi di luar rumah. Pada pukul 1.40 pagi. Arghhh....Tekanan. Dari tadi lagi. Cukup tak senang nak tido. Lagipun, rumah ni rumah lama, rumah kayu lah katekan. Lagi kuat lah bunyinya. Tension. Tension. Sebab tak boleh nak lelapkan mata. 

Ni yang buat aku nak nyanyi lagu Bangau Oh Bangau ni. Arghhhh.


2 comments:

Bit Zamri said...

hahah~ dah agak dah kalo orkestra tengah malam sudah tentulah kerja si katak puru...hehe~

kenkadang unik juga kan bunyi dia..haha~ dah lama gila xdengar bunyi 'indah' mcm tu... haha~

Aizat Shafiq said...

@Bit Zamri

'indah'?
hahahaha...membingitkan telinga lagi ade...
huhuhu