October 17, 2010

Wanita dan kesalahan memandu

Gambar-gamba kat bawah ni boleh kata semua dari luar negara la. Tapi pemandu ni semuanya wanita. Mungkin kat Malaysia tak jadi macam ni kot. Sebab pemandu-pemandu perempuan kat Malaysia ni kan berhemah. Hehehehe.







Amacam? Ngeri tak? Tapi tu lah yang berlaku kat luar negara. Sebab aku rasa kat Malaysia tak sampai seteruk macam ni kot kan? =)

4 comments:

Nur Azila Ismail said...

terlampau excited mereka ini . hehe

molmolla said...

lelaki pun sama jee :D kahkah~

Aizat Shafiq said...

@nur azila ismail

tu la pasal...
terlebih sangat kot...
=)

Aizat Shafiq said...

@molmolla

ye ke...
eh tak kot...
=)