November 13, 2010

Nabil cium mulut dengan Qasha?

Artis Malaysia dah nak jadi macam hollywood? Mengapa? Ni kes terbaru yang timbul dalam dunia serba pantas ni. Bila pelawak popular, Nabil dikatakan bercium mulut dengan Qasha. Tak habis-habis cerita pasal si Nabil ni. Sejak-sejak popular ni macam-macam pulak timbul. Tapi sebelum tu, aku nak tanye korang. Sape Qasha ni ek? Aku tak kenal la.



Dulu heboh kontroversi pasal Nabil peluk Irma di khalayak ramai pulak tu. Lepas tu timbul pulak pasal kes ni. Ish3. Memang industri artis dalam Malaysia ni dah nak berubah kepada Hollywood kot. Lepas ni boleh panggil Malaywood la kot. Ye tak?

Ade orang cakap yang gambar ni superimposed. Betul ke? Aku pun tak tahu nak cakap macam mane. Sebab aku bukannye ikut Nabil 24 jam kan? Lepas tu keluar pulak bukti yang cium-cium ni Nabil. Betul ke tak aku pun tak tahu. 

SUMBER : kopimilo.com

Amacam? Ade rase-rase nak percaya ke tak? Tah la. Ape-ape pun Nabil buat pengankuan macam ni pulak, 

Nabil ketika ditemui di lokasi penggambaran filem terbarunya, Bujang Terlajak arahan Profesor Madya Razak Mohaideen di Glenmarie, Shah Alam, Selangor baru-baru ini, menafikan ketiga-tiga gambar aksi panas itu miliknya dan Qasha. 

Malah dia mendakwa penghasilan foto berkenaan menggunakan teknologi superimpose. 

Muka kedua-dua individu berkenaan memang sama dengan wajah kami, namun saya tidak mampu menafikan teknologi hari ini terlalu hebat apabila teknik superimpose boleh digunakan, katanya sedikit emosi. 

Katanya lagi, pembikinan tiga gambar itu dibuat menerusi teknologi superimpose yang berkualiti tinggi sehingga sukar menemui kecacatan yang kini dikatakan sudah tersebar di kalangan wartawan hiburan. 
Sementara itu, Qasha yang juga seorang artis baru, turut menafikan wajah gadis dalam gambar itu dirinya.



p/s: Ape kate kalau kita tunggu Melodi esok? Kot-kot ade pengakuan ke. Hehehehe.

13 comments:

Ery Farieha said...

hurmmmmm.

aku pon tak kenal sapa pompuan tu.

ProfHariz said...

Errrr? tak nak komen apa-apa >.<

Aizat Shafiq said...

@ery farieha

tu la pasal...
aku pun tak kenal sape si qasha ni...
ke saje nak tumpang glamer si nabil ni ek?...

Aizat Shafiq said...

@profhariz

hahahaha...
takyah komen pun...=p
hehehehe...

Kyuubi said...

siapa pompuan tu?adehlah. biasalah kalau dah namanya artis tu. susah nk ckp. huh!

niway, anda ditag sini,

Identiti yang hilang!

Aizat Shafiq said...

@kyuubi

tu la pasal...
aku pun tak kenal sape perempuan tu...
huhuhu

ardinihumaira said...

lu pk la nabil!

Aizat Shafiq said...

@ardinihumaira

hahahaha...
macam tu la gayenye...
=p

Anna Boleyn said...

hye
salam kenal..

huhu nampak sangat dia ni da lupa diri kan.

Aizat Shafiq said...

@anne boleyn

hye ann....
selamat berkenalan jugak...=)

tu la...bila dah popular...
macam tu la...
hmmm

Anonymous said...

Uqasha kakak kpd Nik Zaris Nellydia . Anysa dalam cite Ahmad Dhurrah tu . Dia pun ada berlakon .

Aizat Shafiq said...

@anonymous

ooo...ye ke...
tak tengok pun cerita tu...
patut la tak tau...
hehehehe

husin said...

betul la kata wardina, artis malaysia tak boleh dijadikan role model