November 9, 2010

Penoreh getah mampu dapat RM 4000 sebulan

Harga getah naik? Ni mungkin berita terbaik untuk penoreh-penoreh getah, apabila mereka dijangkakan boleh mendapat pendapatan sehingga RM 4000 sebulan. Kenaikan ni diumumkan oleh Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal apabil menyatakan bahawa harga getah SMR20 yangg mencatatkan harga RM12.44 sekilo semalam bakan menunjukkan trend yang melonjak sejak beberapa bulan lalu.



Ni lah dikatakan rezeki kan. Harapnya penoreh-penoreh getah kat luar sana boleh mendapat keuntungan dari kenaikan ni. Jangan jap lagi, peraih je yang dapat untung. Biasa la, mesti diorang beli dari penoreh murah-murah lepas tu jual mahal betul tak? Harap tak la jadi sampai macam tu.

Berita selanjutnya di ARTIKEL ini.

2 comments:

Kyuubi said...

wah?! boleh kaya ni toreh getah aja.

Aizat Shafiq said...

@kyuubi

hahaha...
tu la pasal...
jap gi ramai la pulak yang nak jadi penoreh getah...
=p