December 31, 2010

Persoalan yang timbul di malam sambutan tahun baru

Aku rasa sekarang ni dah ramai kot yang nak bersiap-siap. Tak pun, ade yang dah pun keluar rumah sebab nak tengok konsert kat Dataran Merdeka. Tak pun ramai yang dah pun memenuhi tapak-tapak sambutan Tahun Baru 2011. Yang kebiasaannya memang ade konsert-konsert dan juga pertunjukan bunga api. Bukan setakat di Malaysia. Tapi kat seluruh dunia. 


Antara persoalan yang aku timbulkan.
  • Sanggup ke bersesak-sesak ke tempat-tempat macam tu?

  • Sambutan tu habis setakat pukul 12 tengah malam je ke?

  • Betul ke malam tahun baru banyak kondom bersepah merata-rata?

  • Bila dah sampai bulan 9, ramai la orang buang anak. Betul ke disebabkan oleh sambutan tahun baru?

Ok. Setakat tu je. Agak-agak korang ade jawapan tak?

12 comments:

Hasrol Nizam said...

kena la pandai2 bawak diri..

Scya LollitA said...

heee , mcm btol . slalu nye bile ade evnt bsar mcm ni ank2 mude g x tjage tu agak liar n bsepah . doa2 la suasana mcm ni boleh brubah stu hri nnt .

Pendekar Berkuda said...

tepuk dada tanyalah hati...

tepuk dahi..hentak kat dinding kalau tak faham lagi..

ooopppsss~~ terlebey suda... lalala~~~

Muhammad Zulhaizer said...

Hehe.. ntah bro.. dunia akhir zaman kan.. bab kondom tu aku rasa ada kebenarannya.. Hehe..

zool said...

tak sanggup bersesak..

sebab tu perlu ada azam dan target untuk tahun baru. kalau setakat sambut lompat2 sampai tu je la..

ada kemungkinan byk kondom tu.

mungkin juga.. kita tgk bulan 9 tahun 2011 apa perkembangannya

Aizat Shafiq said...

@hasrol nizam

that's right...
jangan terpengaruh dengan barat sudahh...
=)

Aizat Shafiq said...

@scya lollita

tu la pasal...
harapnye tahun kali ni tak la jadi macam ni ye...
huhuhu

Aizat Shafiq said...

@pendekar berkuda

hahahahaha....

Aizat Shafiq said...

@muhammad zulhaizer

tu la..
ape yang diharapkan tak jadi la macam tu...
huhuhu

Aizat Shafiq said...

@zool

yup...kita tunggu bulan 9 tahun 2011...
betul atau tidak kebenaran disebalik sambutan tahun baru ni...

eyfa.eyfa.eyfa said...

huh..btol la kot..

Aizat Shafiq said...

@eyfa.eyfa.eyfa

kita tunggu dan lihat je ye....
=)