January 31, 2011

Gathering Sahabat Blogger buat aku jeles !

Semalam berlangsung gathering sahabat blogger kat Times Square. Agak jeles. Sebab aku dah lame tak dapat join gathering. Bila la aku nak jumpa dengan blogger-blogger lagi ye. Maklum la, semakin hari semakin ramai blogger yang ade dalam dunia maya ni kan. Huhuhu. Broframestone dah pun tulis pasal Gathering Sahabat Blogger ni.

SUMBER : Broframestone
Sekarang ni masih tak mengizinkan lagi nak pergi gathering. Sebab sealu gathering kat KL je. Aku pulak keje kat KT. Alamatnye tunggu cuti nanti la. Aku rase kat Terengganu ni pun ade blogger jugak kan? Ape kate kalau kite-kite kat sini buat gathering. Best jugak tu. Hehehe. Anyone? =)

4 comments:

Bro Framestone said...

next week kat ipoh.. jom he..23x

Aizat Shafiq said...

@Bro Framestone

keje bro...
insyallah 22 Mac ni baru kat KL...
=)

Faziera said...

salam dari sahabat blogger!!hee
next time join la..boley knal2...huhu

Aizat Shafiq said...

@faziera

insyaallah..
kalau ade kesempatan mesti joinnye...
=)