January 31, 2011

The White !

Kalau dulu. Aku pernah mintak pendapat korang pasal kereta kan? Korang ingat lagi tak entry Yang Mana Dirasakan Sesuai ? .. Mintak pendapat korang pasal kereta. Dapat jugak komen daripada korang. Banyak pendapat yang aku terima. Dan hasilnya. Aku dah pun 2 bulan pakai kereta ni. Selama ni tengok je orang pakai. Alhamdulillah. Sekarang, aku pun dah mampu pakai. Syukur.


4 comments:

Kyuubi said...

dah dpt ke si white ni? wah tahniah2. bila la turn aku pula nk merasa ni...

Ery Farieha said...

sekejap je ko dah pakai kete.
baru keje
wuwuwuw~

Aizat Shafiq said...

@kyuubi

thanks...=)
nanti ade la tu...
hehehehe...

Aizat Shafiq said...

@ery farieha

alhamdulillah...
rezeki...=)