February 12, 2011

[Gambar] Pertunangan Ally Iskandar dengan Aishah Zainal

kredit : Roti Kaya
Akhirnya. Baru sekarang kita tahu siapakah yang bertakhta kat hati si Ally Iskandar ni kan. Hehehe. Alhamdulillah. Ally sekadar telah pun bertunang dengan Aishah Zainal yang mana merupakan Naib Juara Gadis Melayu musim pertama. Agak-agak bila majlis perkahwinan diorang ye? 

10 comments:

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

laa..yeke?..baru taw..untunglah org2 yg mendapat perhatian media massa macam gadis melayu, model,pengacara~ jodoh pun ngan org femes ames~

smoga brpnjngn la jodohnye..

BeaN MorENo said...

apasal dia tak ngorat rina salleh je

Aizat Shafiq said...

@Feez~Hafizah~cucutokaji

tu la dikatakan jodoh...
hehehe

aminnnn...harapnye macam tu la...
=)

Aizat Shafiq said...

@bean moreno

hahaha...
tak perasan kot...:p

eima fahyma said...

nice color dia...tp tngok dorg kejap pki kejap x je tudung tu

::wan fadhilah:: said...

jeles + kuciwa.. hahaha

tunang dia yg mna satu? yg tengah ke yg tepi? sbb tgk ari tu pkai tudung. skrng ni dua2 pun free hair.. huhu

Aizat Shafiq said...

@eima fahyma

tu la pasal...
merah itu menawan...hehehe

Aizat Shafiq said...

@wan fadhilah

yang tgh2 tu...=)

takpe2...jangan kecewa..kumbang bukan seekor...hehehe

Cik Ruby said...

Semoga berbahagia :D ~

eima fahyma said...

menarik sgt...tp klu nk buat kaler cemitu kene tgk warna 2 2 pasangan