February 12, 2011

Nasi Padang Bukit Kecil

Jalan-jalan cari makan kali ni. Makan tengah hari tadi, aku pergi ke satu port best. Nasi padang. Kalau orang Kuala Terengganu tau kot. Nasi Padang Bukit Kecil. Dekat dengan Sabasun. Memang favourite aku pun. Asal weekend je aku mesti pergi la kat kedai tu. Sebab memang sedap sangat. Hehehe.



Lauk yang aku ambik macam biasa. Nasi dengan ayam percik. Memang best. Jadi kalau korang datangg kat Kuala Terengganu korang cari la tempat ni. Tapi tempat ni tak bukak sepanjang masa. Hanya time waktu makan tengah hari dalam pukul 11 hingga pukul 3 kot paling lewat. Ape salahnye kalau berkunjung sekali ke kedai ni. Aku rase mesti nak lagi. Hehehe.

4 comments:

Anip said...

dah aku tgh lapar nie,aishhh!

mahfudzah said...

pehhh..sedapnye tgok..lapo ni..lapo

Aizat Shafiq said...

@anip

sabor..sabor...:p

Aizat Shafiq said...

@mahfudzah

hahahaha...rilek2...
:p