March 19, 2011

Miera Liyana beri kelainan dalam industri hiburan | Seksi tu....

Kalau hari tu, Hikayat Merong Mahawangsa dah bawak kelainan dalam industri perfileman negara. Kali ni, artis baru pulak yang nak buat kelainan dalam industri hiburan negara kita. Miera Liyana. 


Ni salah satu cara nak popular cepat ke? Hmmmm. Memang hebat la industri hiburan negara kita ni kan? Walaupun tsunami kat Jepun tu tengah membadai negara matahari terbit tu. Macam takde pengajaran je. :(

9 comments:

Wan Zulqhairi said...

Sori .. salah tekan ruangan komen.. nak tkn kt sini tadi. khusyk tgk gmbr..

dina darwina said...

pewit..seksi tu huhuhuhu...masyarakat3x...

missbby said...

hmm, memang setuju dengan pendapat awak tu aizat..kita ni dok rasa seram dan ngeri nengok tsunami jepun tuh..tapi artis2 kita ni tak amik iktibar langsung..

chika said...

siapa miera liyana nih? tak nal pun.blakon ke mnyanyi?

Aizat Shafiq said...

@wan zulqhairi

hahaha..tu la pasal...
pelik jugak tadi...hehehe

Aizat Shafiq said...

@dina darwina

tu la...
artis sekarang ni dah berani...
macam hollywood la pulak kan....

Aizat Shafiq said...

@missbby

hmmm...
tu la...maybe diorang tak perasan kot...
:(

Aizat Shafiq said...

@chika

miera liyana?..
tak pasti...tapi orang kate dia ni pelakon dalam cite luna fantasiku...
boleh tengok kat tonton.com.my...

Kalamhati said...

huhu smpi Allah turunkan musibah kt negara kita baru nak insaf kot..huhu