April 6, 2011

Boring. Bosan. Bila tengok berita tv dan surat khabar.

Boring. Bosan. Ape lagi yang sama maksud dengannya.

Sebab sekarang ni kalau tengok newspaper...tengok tv ke. Asyik-asyik pasal politik. Kes tu la. Kes ni la. Memang tak seronok. Sebab tu aku lagi suka tengok news dalam internet yang lagi global dan tidak sebelah pada satu pihak je.

Aku kesian jugak la. Tengok salah seorang pemimpin politik yang selalu je dimalukan di khalayak ramai. Sedangkan, sekarang ni pun kes yang disabitkan dengan dia pun masih lagi tak habis dibacara. Tapi macsm dah terbukti yang dia ni bersalah. Memang cara macam tu ke?

Kita sebagai manusia ni cepat judge orang. Sebelum kita tau kebenaran? Macam tu?

Hairan. Hairan. Tapi tu la hakikat senario yang sedang berlaku dalam negara kita sekarang.

8 comments:

saya_arief said...

politik sekarang kotor.
T__T

missbby said...

samalah, akak pun rasa bosan..ntah apa2 je..tak paham, banyak lagi isu yang menarik kot..

- GC - said...

tengok masa sukan je. kalo tengok berita, tak abeh2 cerita pasal politiksssss

Aizat Shafiq said...

@saya_arief

Setuju sangat...
Sekarang ni orang dah pandai menilai....

Aizat Shafiq said...

@missbby

Tu la pasal...
Kadang2 tu dah macam terlebih sangat...tu yang jadi menyampah tu....

Aizat Shafiq said...

@GC

Tu la....tengok sukan lagi elok...
Tak pun tgk news@7 kat ntv7...
Lagi best....

izwanyusof said...

mereka mahu minda kelas pertama..tandas kotor cakap orang malaysia minda kelas ke 3..tapi orang malaysia disogok dengan pemikiran minda kelas paling bawah...so,apa pilihan kita ~

Aizat Shafiq said...

@izwanyusof

Hmmm...biase la...cakap-cakap orang politik...
Mane boleh percaya sangat....
Betul tak?