April 5, 2012

Coupon KFC tinggal sekeping je lagi !

Last month dapat 5 keping coupon KFC bernilai RM 10. Sebab production kitorang untuk bulan Dec 2011 capai target SDC. Jadi dapat la token sikit dari company. Ok la kan. At least company appreciate la jugak. Walaupun untung company berjuta-juta. 


Sekarang coupon tu dah guna 4 keping. Tinggal sekeping je lagi. Simpan untuk masa depan, sebab coupon ni pun lambat lagi nak expired. Bulan Februari 2013. Tapi alau sekeping je tinggal, patut kah dihabiskan? Hehehe. 

4 comments:

aku HaniAsyira said...

aiyok.. bestnyer.. penah dpt satu jer tupun kak bg.. =)

Aizat Shafiq said...

@HaniAsyira

hehehe...
susah kalau nak dapat coupon2 nie..
bukan senang2 kan?..
:)

aku HaniAsyira said...

siapalah yang baik hati nak bagi tuh... hee~~

Aizat Shafiq said...

@HaniAsyira

hehehe..
mane tau kot2 KFC baik hati ke..
:p