April 11, 2012

KFC for lunch


KFC for lunch. Rasa macam nak makan KFC pulak hari ni. Sebab tu aku pergi beli KFC. Maklum la, bila dah pergi kerja mana nak jumpa ayam KFC dah. Mc'D pun tak ada. Dua minggu je. Jadi, sebelum kempunan baik tunaikan hasrat di hati dulu. Hehehe.


Habis dah coupon KFC aku. Masih ingat lagi entry pasal coupon KFC aku hari tu? Kira hari ni last aku guna coupon tu. Sebab dah habis la. Sebulan lebih jugak aku nak habiskan coupon tu. Jadi lepas ni kena tunggu la lagi, mana tau kot-kot company baik hati nak bagi lagi coupon KFC tu. Hehehe.

2 comments:

Ayuni said...

nk jugak!

Aizat Shafiq said...

@Ayuni

Laaa...kenape tak cakap tadi..
kalau tak dah simpankan seketul..
hehehe