April 11, 2012

Mood : Mind Set untuk bekerja

Tepat jam 2400hrs. Tinggal lagi berbelas jam sebelum aku nak kena gerak pergi Kerteh. Kerja. Kerja. Maklum la, dah cukup dah dua minggu. So, time to work again. Esok pulak kena drive pergi sana, sebab malas nak ambik bas. Lama sangat. Last trip aku naik bas pukul 3 petang, sampai sana pukul 10 malam. 7 jam. Sangat-sangat lama.


Ni lah tempat kerja aku. Tempat aku menghabiskan masa 2 minggu untuk bekerja. Dah kira macam rumah kedua aku dah ni. Sebelum ni aku tak bawak kamera, tapi untuk trip kali ni aku bawak kamera. Bukan Dslr tapi cuma kamera biasa. Kalau ikutkan memang nak bawak Dslr, tapi disebabkan saiznya yang terlalu besar macam tak perlu la kot.

Sekarang tengah mind setting untuk bekerja. 

P/S : Sebab hari tu jumpa ikan lumba-lumba dengan ikan yu, aku rasa kamera memang diperlukan. :)

2 comments: