January 5, 2016

Selamat Menyambut Tahun Baru 2016

Selamat menyambut tahun baru 2016. 



Terlambat sikit aku nak wish kat semua pembaca blog aizatshafiq.com ni. Maklum la, sibuk sikit. Tak sempat pulak nak mengadap blog. Sekarang ni kalau ada yang perlu aku kongsikan akan aku kongsikan. 

Bila dah masuk tahun baru 2016, mesti penuh berkobar-kobar kan. Macam azam dan targer nak capai untuk tahun ni betul tak? Tapi yang tahun lepas berjaya tak? Alhamdulillah, kalau dapat capai apa yang kita azam kan tahun lepas. Semoga tahun ni lebih baik daripada tahun lepas.

Apa yang aku perhatikan, tahun ni tahun yang amat mencabar bagi kita. Dengan kenaikan kadar inflasi yang tinggi, dengan kos hidup yang makin mencanak naik tak turun-turun. Jadi semua tu kena la kita bersedia untuk menghadapi semua tu.

Aku pun kena muhasabah balik diri aku ni. Banyak lagi yang nak kena perbetul. Semoga kita sama-sama berusaha menjadi ke arah yang lebih baik InsyaAllah.

2 comments:

luqman zakaria said...

Selamat tahun baru dan semoga dapat mencapai azam tahun baru ni..hehe

aizat shafiq said...

@luqman zakaria

selamat tahun baru juga.